Gepost door: Noël en Manja | juni 13, 2008

Klaagmuur

Het kan behoorlijk frustrerend zijn om in Afrika te werken. Dat heb ik al eens geschreven! Er zijn momenten dat ik zowat de muren opkruip. Het overkomt me geregeld dat ik aan de ‘klaagmuur’ ga staan. Maar als ik kijk naar wat God allemaal doet, wat Hij geeft, hoe Hij geeft, hoe Hij mensen beweegt om te geven, om te helpen dan voel ik me heel klein worden. I.p.v. aan de klaagmuur te staan is het beter God te loven en te danken voor alle zegeningen die Hij ons en het project al die jaren al heeft gegeven. Bedankt Heer!


Geef een reactie

Categorieën

